دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1403 - 22:33

هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد

هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد  استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
تیم فوتبال استقلال با گل دقیقه 3+90 صدر جدول را از پس گرفت.
کد خبر : 909821

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید. استقلال با این نتیجه 57 امتیازی شد و صدر جدول را در ثانیه آخر با گل بلانکو از پرسپولیس پس گرفت.

داور: کوپال ناظمی

اخطار: ایمان سلیمی، روزبه چشمی و صالح حردانی (استقلال) ؛ مجید علیاری، محمدجواد محمدی، محمدحسین اسلامی، محسن فروزان و فریبرز گرامی (ذوب‌آهن)

گل‌ها: مجید علیاری (۶) (ذوب‌آهن) ؛ جلال الدین ماشاریپوف (۶۴) گوستاوو بلانکو(3+90) برای (استقلال)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (۸۷- پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۷۷- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (۸۷- امید حامدی‌فر)، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی (۸۷- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

ترکیب ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (۶۵- محسن آذرباد)، کمال کامیابی‌نیا (۶۵- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (۷۰- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی.

ذوب‌آهن خیلی زود به استقلال شوک داد و نیمه اول با تک گل علیاری به پایان رسید. آبی‌پوشان نیمه اول را با یک بازی سراسر هجومی آغاز کردند و در نهایت ماشاریپوف توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته